Heb je je ooit afgevraagd hoe het leven eruit zou zien als je alles kon krijgen wat je wilde met een “druk op de knop”? Welnu, vandaag, vandaag, heeft Amazon Prime het voor al zijn Amazon Prime-leden mogelijk gemaakt. De Dash Button is een innovatieve nieuwe functie waarmee Prime-leden producten kunnen kopen die ze thuis voortdurend kunnen hergebruiken, gemaakt door bedrijven waarmee Amazon momenteel samenwerkt. Deze bedrijven zijn onder meer Dixie, Hefty, Cotton-elle Gatorade en nog veel meer. De knopen zijn zelfklevend waardoor je ze overal in huis kunt Amazon Prime plakken. Je maakt verbinding met je wifi thuis en met een enkele klik wordt het product dat je nodig hebt besteld samen met een bevestigingsmail, waardoor annuleren gemakkelijker wordt. Boodschappen doen kan vervelend worden en de bank breken, vooral als je niet-boodschappenartikelen moet kopen, maar nu kan boodschappen doen precies dat worden, boodschappen doen! Dit helpt ook om zware goederen van de winkel naar het winkelwagentje, de kassa, de auto en uiteindelijk naar huis te vervoeren. Ik ken mezelf persoonlijk, als ik een doos water moet kopen, blijft deze minimaal 3 dagen in mijn auto.

Soms haal ik er zelfs een paar uit de doos en stop ze in mijn tas, zodat ik niet de hele koffer naar huis hoef te sjouwen. Oh, hoe toepasselijk zou het zijn om het voor de deur te hebben als ik thuiskom. Consumenten kunnen deze knoppen overal in huis plaatsen die ze nodig hebben, en met een klik op de knop zijn ze meteen opgeruimd. Het gemak van Amazon Prime-leden die twee dagen gratis verzending krijgen, voegt nog meer voordelen en gemak toe.

Veel mensen, waaronder ik, denken misschien dat dit de nieuwe manier is om producten te kopen, maar is het echt de moeite waard om al die knoppen in huis te hebben? Elke knop kost $ 4,99, “Ja! Ik heb eindelijk iets om te kopen waarmee ik andere dingen kan kopen, hoe verfrissend.” Aan de andere kant staat Amazon zijn leden toe om de knop met korting te kopen en deze toe te passen op hun eerste aankopen, dus in die zin elimineert het het idee dat je daadwerkelijk $ 4,99 per knop uitgeeft. Stel je voor hoeveel plezier een klein kind zou hebben met deze knoppen, praat over echt de bank breken. Gelukkig reageert de knop alleen op een klik, zodat je speelse kinderen niet te veel kunnen kopen en vrolijk op de knop kunnen klikken.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.